반려동물과 사람 사이에 형성될 수 있는 신뢰와 애정에 관한 깊은 존중과 사랑을 가지고 마치 우리의 모습처럼 느껴질 수 있는 따뜻한 모습을 보여주는 일러스트로 다른 제품과는 차별화되는 공감대를 극대화하는 전략으로 디자인을 전개하였습니다. 한의사가 연구하여 만든 브랜드 제품으로서 레이아웃에서 동양적인 미를 살리면서도 동시에 너무 고리타분해 보이지 않으며 문화를 선도해나가는 트렌드세터다운 세련된 디자인은 고객과 브랜드를 연결해주는 가교(架橋)입니다. 

With deep respect and love for the trust and affection that can be formed between companion animals and humans, the design is developed with a strategy to maximize empathy differentiated from other products with illustrations that show a warm look that can feel like ours. As a brand product created through research by an oriental doctor, while maintaining oriental beauty in the layout, it does not look too old-fashioned, and the sophisticated design of a trendsetter leading the culture is a bridge connecting customers and the brand.
PET ANIMAL FOOD Packaging Project

Client: KEYBASIC
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Design Area 
#Package Design #반려동물 간식
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Project Team
KEYBASIC + FDG Design A Team
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Project Management 
FDG / Visual Identity & Application Design Dev.
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Art Direction & Design by WooSang Yoon / ChaeIn Kang

www.fouroclock.kr

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