제로스티는 제로 카페인을 지향하는 대체 커피 음료입니다. 카페인의 장점과 효용이 있지만, 불가피하게 카페인을 섭취하지 못하는 환경에서 제로스티는 커피처럼 함께 대화를 나눌 수 있는 매개체가 되기도 하고 정신을 맑게 깨워 활기찬 하루를 시작할 수 있게 하기도 합니다. 연자육으로 만든 제로 카페인의 음료 제로스티는 새로운 문화를 만들어갑니다. 조금은 비뚤어진 시선으로 당연하게 생각되어 왔던 기준에서 벗어나 새로운 '나'를 만드는데 제로스는 브랜드 가치를 두고 있습니다. 정형에서 벗어난 비뚤어진 오브젝트로 구성된 심벌은 제로스의 혁신적 사고와 가치를 표현합니다. 비틀어진 틈으로 새로운 세계가 엿보입니다. 제로스가 여는 새로운 세계. 그 세계로의 문이 열립니다.
Zeros Tea is a zero-caffeine alternative coffee drink. There are advantages and benefits of caffeine, but in an environment where caffeine is not unavoidableZeros Tea can be a medium for conversation like coffee and it can also wake up your mind and give you an energetic start to the day.
Zeros Tea, a zero-caffeine drink made from Nelumbo Nucifera Seed, is creating a new culture. Get away from the standards that have been taken for granted with a slightly distorted gaze Zeros puts its brand value in creating a new 'ME'. The symbol composed of distorted objects that deviate from the standard expresses the innovative thinking and values of Zeros. A new world peeps out through the twisted gap. A new world opened by Zeros. The door to that world opens.
ZEROSTEA Branding&Packaging Project
Client: JIN&HYUN WELLBEING Co., Ltd.
-
Design Area
#Brand Design #Brand Identity #Package Design #Zero Caffeine Coffee #Coffee Package
-
Project Team
JIN&HYUN WELLBEING + FDG Design A Team
-
Art Direction by WooSang YOON
Design by SuJin Son
www.fouroclock.kr